08.06.2023

Prémiové nakoľajovacie systémy Holmatro

Prémiové nakoľajovacie systémy Holmatro

Sada Premium Rerailing System od Holmatro je vhodná pre železničné vozidlá s maximálnou hmotnosťou 339 ton. Na zdvíhanie železničného vozidla sú k dispozícii tri typy teleskopických valcov: valce s nosnosťou 127 ton v prvom stupni a 63 ton v druhom stupni a celkovým zdvihom 500 mm; plus valce s kapacitou 68 ton v prvom a 21 ton v druhom stupni a celkovým zdvihom buď 200 alebo 550 mm. Dva valce – rovnaké modely – sú umiestnené na saniach, ktoré sú umiestnené na nosníku. Traverzové sane sú navzájom spojené dvoma dĺžkovo nastaviteľnými traverzovými vzperami. Medzi priečnymi vzperami je umiestnený priečny valec s ťažnou a tlačnou kapacitou 12 ton. Tento posuvný valec tlačí alebo ťahá posuvné sane cez nosník. V tejto sade sú zahrnuté dva nosníky – 2200 mm a 1100 mm. Lúče sú navzájom spojené pomocou spojovacej sady.
Mechanické uzamykanie zabezpečujú rôzne stohovacie krúžky. Pomocou vidlicového nástroja možno stohovacie krúžky bezpečne umiestniť okolo piestu teleskopických valcov. Plniace dosky saní možno v prípade potreby umiestniť pod teleskopický valec, keď je potrebné vyplniť priestory medzi valcami a zdvíhacími bodmi. Blokovacie zariadenie zabráni skĺznutiu vozidla počas zdvíhania.
Všetky valce sú ovládané výkonným čerpadlom Quattro, ktoré vháňa 4 rovnaké prietoky do 4 nezávislých bezdrôtovo ovládaných regulačných ventilov. Súčasné ovládanie regulačných ventilov zaručuje rovnomerné rýchlosti zdvihu valca počas zdvíhania a spúšťania bez ohľadu na záťaž, ktorú nesú. Ventily je samozrejme možné ovládať aj samostatne, aby bolo možné valce ovládať samostatne. Aktuálny tlak na každom valci je možné vidieť na ľahko čitateľných manometroch. Valce a čerpadlo sú navzájom spojené farebnými jednoduchými alebo dvojitými predlžovacími hadicami s dĺžkou 20 metrov. Farby hadíc sa zhodujú s farbami na ovládacom paneli čerpadla, aby sa predišlo nesprávnemu zapojeniu.
Podrobnejšie informácie k nakoľajovacím systémom Holmatro